Reparatie Service

Feramotools beschikt over een reparatie afdeling. Ook na aankoop kunnen wij u van dienst zijn voor onderhoud en eventuele schades aan uw machine.

De volgende werkwijze dient gehanteerd te worden:
Retourzendingen dient u eerst schriftelijk of telefonisch aan ons kenbaar te maken. Na overleg versturen wij u vervolgens een bevestiging. Wanneer men aanspraak wilt maken op garantie, dient het betreffende product niet ouder te zijn dan 1 jaar en samen met de originele aankoopbon aan Alduro Trading B.V. te worden voorgelegd. Zonder originele aankoopbon vind er geen garantie beoordeling plaats en word een eventuele reparatie uitgevoerd tegen de geldende onderdelenkosten en het standaard werkplaatstarief. Onder het kopje "informatie" bovenaan de website vind u het kopje "retour formulier". Print deze uit en vul deze in en stuur het retour formulier samen met de aankoop factuur en de machine naar ons adres. Wij nemen direct contact met u op na ontvangst van uw machine.

Tip: alvorens het toestel voor reparatie aan te bieden, kijk nog eens goed na of er geen voor de hand liggende reden is waarom het toestel niet naar behoren werkt (zie handleiding). Op deze wijze kunt u kosten en tijd besparen. Denk eraan dat er ook voor niet-defecte toestellen, schades aan het product die niet onder de fabrieksgarantie vallen of toestellen buiten de garantieperiode kosten voor controle aangerekend kunnen worden.

Kosten voor het uitvoeren van onderhoud of een reparatie:
Werkplaatstarief: € 15,- excl btw per eenheid (1 eenheid is 15 minuten)
Administratie en verzendkosten: € 12,50 excl btw

Kosten bij ongerepareerd retour zenden:
Onderzoekskosten: € 15,- excl btw
Administratie en verzendkosten: € 12,50 excl btw
Het product word in gedemonteerde staat, in losse onderdelen retour gezonden.

Kosten bij ongerepareerd vernietigen:
Onderzoek & vernietigingskosten: € 25,- excl btw